Awali

Midsommarlunch.
Förra veckan var jag hemma hos den här burriton! Som tur var hade han goa arbetstider så att vi faktiskt kunde spendera mycket tid ihop. Och kolla vad jag fick i examenspresent!! Friends monopoly!! Så himla nice och jag blev SÅ glad. Så istället för att köpa gator så köper man händelsen ur serien och korten är också anpassade efter saker som sagts i serien. Vi var givetvis tvungna att spela det direkt och jag vann, hehe. Förutom det var vi även i Sweden shop på Ikea och inhandlade det som behövdes till en midsommarlunch! På fredagen åt vi alltså sill tillsammans med hans mamma och hans kompis Eddy, som var och hälsade på i Sverige förra året på midsommar. Dom tyckte det var så gott då, så dom var glada över att få fira midsommar igen. Hans mamma tyckte också det var gott men hon var ganska skeptisk till kalles kaviar.  

Det var hursomhelst fina dagar och jag kan knappt vänta längre! Jag vill bara flytta dit oct vara med honom varje dag för han är den bästa som finns! Tihi. 
(null)
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress