Awali

Torsdagssushi.
Den lilla schemalagda undervisning jag faktiskt har råkar ju olyckligtvis ligga på en väldigt okristlig tid. 8:00 sharp ska jag alltså befinna mig i skolan, thank you Lord att jag inte bor kvar i min gamla lägenhet så jag hade behövt åka hemifrån redan runt 7-hugget. Nu kan jag gå hemifrån strax innan åtta. 
Det är ju visserligen skönt att undervisningen enbart handlar om att spåna idéer inför uppsatsskrivandet, så det är ju inte direkt så att jag behöver vara superpigg och alert. 
Anyways, den här torsdagen mötte jag upp min vän Andreas och vi sammanfattade över en sushilunch vad som hade hänt sen sist vi sågs. Trevligt som alltid!
 
Vi blev inspirerade av lunchen och gick till en asiatisk livsmedelsaffär för att se vad vi kunde hitta att laga till hemma. Det finns ju minst sagt lustiga grejer där alltså, men väldigt bra grejer också. Vi gick runt därinne hur länge som helst och granskade varje hylla, jag köpte bland annat jordnötssås som jag åt upp samma kväll. Oh well. När han gick till jobbet gick jag och handlade, åkte hem i regn och rusk och spenderade resten av eftermiddagen i sängen. Som sig bör, right?
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress