Awali

Oglamorösa fredagsbestyr.
Började fredagen med en otroligt onödligt "infoträff" i en av mina distanskurser. Det var schemalagt klockan nio på morgonen, det tog tio minuter och läraren sa ungefär "ja ni hittar allt online". Okej, good to know. Ingen info om uppgifter, deadlines osv. Jag tycker inte om när det inte är strukturerat! 
Nåväl, åkte till frisören och fixade till min ostyriga lugg efter det och väl hemma igen testade jag att göra egen Ramen. Det blev faktiskt riktigt gott! Lyckligtvis blev det matlådor över så jag kan äta det i tre dagar till, hehe. 
Resten av eftermiddagen och kvällen chillade jag galet, läste lite texter för skolan och bara tog vara på lugnet. Det var skönt. Jag tror jag har blivit bättre på såna saker faktiskt. Kanske börjar bli gammal? 
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen lite till innan jag ska iväg till jobbet. Hejhej! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress