Awali

Ej instagramvänligt.
Vet ni vad jag läste på instagram imorse?
En stor influencer eller hur dom nu titulerar sig, hade postat en bild med texten "fireplace goals". 
Alltså, fireplace goals? Kan vi bara ta ett moment och låta det sjunka in... 
 
VAD ÄR DET? Det är det löjligaste jag någonsin har läst!
Kände mig som en gammal tant när jag reagerade på det, men alltså ärligt talat.... Har folk fireplace goals? Är jag kanske den enda som har missat detta?
VARFÖR måste allt vara så himla stage:at hela tiden? Ibland brukar jag fundera på hur mycket tid alla stora instagramprofiler lägger på sina bilder (som samtidigt ska se så himla spontana ut). 
 
Låt mig istället visa er hur en vardag kan se ut bakom instagramfasaden med för lång lugg, mjukiskläder av okänt märke, en väldigt tråkig frukost i sängen klockan 11:30 en onsdag, samt billiga riskakor vid nya numret av Sköna Hem (som inte är ett samarbete). 
 
MVH / realisten 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress