Awali

Helgbestyr.
En väldigt stillsam helg blev det. I fredags jobbade jag, jag gav mig ut på stan i ungefär en timme för att försöka hitta en blus (and I did) och mer än så har jag inte varit utomhus känns det som. I lördags morse var jag taggad till tusen att titta på OS, men vad händer? Internet och tv-connection lägger av i HELA byggnaden. Great. Internet kom tillbaka idag, men TV funkar fortfarande inte. Suck. Mitt sporthjärta värker. Istället småfixade jag lite pluggsaker och myste runt hemma.
 
Anyways, lördagskvällen spenderades på Johannas soffa. Vi gjorde pizza och kollade på Mello som var det sämsta jag sett på länge. Det inleddes med något slags Magic Mike-nummer och skämt om mansplaining var tydligen jättekul. SKÄMS SVT!! Det är ett familjeprogram som hur barn och ungdomar tittar på - bete er för Guds skull! Vi satt med skämskudde hela programmet. Pricken över i:et var när programledaren inför Petra Marklunds framträdande påpekade hur "viktigt det här temat är idag" (refererade alltså till Lill-Babs "tuff brud i lyxförpackning"). ALRIGHTY THEN. Har väldigt svårt att ta de orden seriöst från en man som inledde programmet med att skämta om mansplaining. USCH. 
 
Nåväl, nu ska jag strax iväg till jobbet. Ha en fin söndag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress