Awali

Försenad inflyttningsfest.
I fredags hade jag en väldigt försenad inflyttnignsfest. Det var så himla trevligt och jag blev helt överväldigad av alla blommor och inflyttningspresenter. Jag har så fina människor i mitt liv! När alla gick stod jag ensam kvar bland tomma champagneglas och blommor och jag kände mig bara så himla nöjd och tacksam. Lördag och söndag jobbade jag dessutom med fantastiska kollegor och det var ganska lugnt med tanke på att det var helgen innan löning. Lugnt och mysigt med andra ord. 
I måndags vaknade jag upp till totalt snökaos och jag tänkte att nu ställs säkert mitt eftermiddagsflyg in. Som tur var lättade det upp framåt eftermiddagen och flyget gick som planerat. Så himla skönt. Sen var det direkt från flygplatsen till Moritzs mammas födelsedagsmiddag som gällde. Jag tycker verkligen om att umgås med hans familj, dom är så fina. 
 
Nu är jag alltså i Köln och här är det våååår. Småpluggar och njuter av solen samtidigt som jag tar hand om min sjuka man. Ha det fint hörni! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress