Awali

December.
Hej hörni! 
Jaha, den här hösten blev visst lite av en bloggpaus. En ofrivillig sådan kanske. Jag funderade för ett tag sen om jag bara ska ta bort den eftersom jag ändå inte uppdaterar, men det kändes inte riktigt rätt. Jag har haft bloggen sen 2011, det finns så mycket historia och så mycket foton (som jag själv ibland har glömt bort) som är så stor del av den jag är, så det känns dumt att bara ta bort allt? Kanske kommer jag igång med en mer kontinuerlig uppdatering längre fram, vem vet. 

Det var först nu faktiskt, nu i veckan, som det gick upp för mig hur mycket tid och energi den här hösten faktiskt har tagit. Jag är så glad att vara här, så glad att vara tillsammans, så glad att få starta något nytt och framförallt tillsammans med Moritz. Men att flytta, att starta något nytt, att hitta en plats och rutiner... Det tar alltid så mycket längre tid än man tror. Det är först nu jag har börjat lära känna lite folk, börjat hitta rutiner osv. Kanske är det först nu jag har börjat landa? Jag tror det. Även om jag absolut inte har varit stressad under hösten eller liknande, så inser jag nu hur mycket jag har haft att göra, fixa och planera. Det är verkligen en process det här med en ny plats och ett nytt liv. När man är mitt uppe i det så förstår man inte, men när saker börjar falla på plats förstår man hur mycket det faktiskt har varit fram till nu. Jag är spänd på vart det kommer leda och var jag till slut kommer hamna. Det blir bra det här! Jag älskar livet vi har här tillsammans. Lägenheten är ju inte heller 100% färdig såklart (hehe), men låt mig visa er några så hörn från vårt hem (ÄLSKAR vår lägenhet). 

Ha det fint hörni och god jul! <3 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

mammatillmirakel.blogg.se

Mysigt hos er!! :)

Angelica Wåhlin

Wow, vad fint du har det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress