Awali

Augusti.
Nu har vi gått in i augusti aka min flyttmånad eller min fun time-månad. Sista veckan ombord gick faktiskt inte så långsamt som jag trodde det skulle göra och roligt med kollegorna har jag verkligen haft. Sista dagen i Kiel åkte jag och Simone på sightseeing i hamnen till exempel.  På avgångsdagen åkte jag till Köln för sista gången innan flytten och nu är jag hemma igen och har börjat packa. Augusti är som sagt min fun time-månad eftersom jag bara ska umgås med vänner och familj, äta god mat och njuta av livet i Sverige. Det känns viktigt för att jag ska känna mig nöjd på flyttdagen och känna att jag är "klar" med Sverige. Det skulle vara så tråkigt att stå där på flyttdagen och känna att jag har missat något eller att ha en känsla av att jag kommer sakna något för att jag inte hann med. Well, vi får väl se hur det känns när man väl står där. Fram tills dess ska jag verkligen bara ha kul! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress