Awali

Kölner Zoo.
I helgen åkte jag tydligen till sommaren. Torsdag-söndag var jag i Köln och mannen min var dessutom helt ledig från jobbet. Och sommaren där. Och allt var bara helt perfekt. Vi hade liksom tid att bara umgås han och jag. 
Det var mellan 21-24 grader hela helgen, så vi lunchade i stan på cafet där Lina jobbar, vi var ute i solen, vi gick på hockey på kvällen med den obligatoriska subwaymackan efteråt. På lördagen var vi på Kölner Zoo och jag är fortfarande helt värdelös på att fota när jag gör saker, så från helgens bravader finns det ytterst lite att visa. Nåväl, efter en dag på zoo åkte vi och handlade tillsammans och lagade middag. En film på det och den perfekta dagen gick mot sitt slut. På lördagen fick jag ett minor breakdown i bilen påväg till flygplatsen för jag ville verkligen inte åka hem. Visst är det tråkigt att åka varje gång, men den här gången blev jag överraskad själv av hur jobbigt det var. Jag vill ju liksom vara med honom, helst hela tiden. 
 
Jaja, det kommer komma en tid när det här är ett minne blott och när vi faktiskt är med varandra just varje dag :) 
Det blir härligt det. 
 
Igår var det alltså tillbaka till verkligheten som gällde med plugg och träning på kvällen med Johanna. Allt liksom flyter på, men jag är lite nervös för skolan hela tiden. Det är så svårt och det skulle kännas så fruktansvärt tråkigt att behöva åka på en omtenta sista året. 
 
Vi får se hur det går.. 
Nej, nu ska jag göra mig klar och åka till ett pyjamasparty. Hej!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress