Awali

Göteborgs födelse.
Idag har jag alltså klarat en tenta i en kurs där jag missat 50 prcent av undervisningen. I'M BACK IN THE GAME PEOPLE! 
En sista tenta på onsdag sen är äntligen allt fix och trix med kurser och poäng fram och tillbaka FÖRBI. Nästa vecka börjar nya kurserna och från och med då kommer jag äntligen ligga i fas med allting och slippa lägga alla timmar om dygnet på att plugga för att hinna ifatt. Det ska bli så skönt (!!).
 
Igår unnade jag mig hursomhelst en pluggpaus och gick till Stadsmuseet med Andres. Den nya utställningen "Göteborgs födelse" är verkligen ett tips hörni! Väldigt intressant och informativ. Tycker verkligen det var synd att Moritz missade den. Utställningen öppnade först helgen efter han var här. Jag tror att det hade varit något som var intressant för honom också. 
Oh well, det får bli vid ett senare tillfälle :)
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Idag har jag varit så trött! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress