Awali

Weinerei.

Alltså åh, fick världens bästa avsked från min tid i Berlin. En tjejkompis sa för två veckor sen att hon ville boka upp mig den 17e. Hade ingen aning om någonting. Träffar henne på Friedrichstraße, hoppar på en spårvagn och hamnar tillslut på Weinerei. En vinbar som jag har velat gå till länge, men det har liksom inte blivit av. MEN, mina fina vänner hade lagt detta på minnet och bokat bord där. Så när hon och jag kommer in där sitter typ tio av mina vänner vid ett bord och väntar på oss. SÅ TREVLIG KVÄLL. Var där hela kvällen och hade det sådär allmänt megatrevligt. Fick dessutom en avskedspresent och så fina ord. Vi stannade till stängning och strosade därefter runt på Berlins gator för att sedan köra på STANDARDEN: Falafel- och halloumirulle med SÅ mycket vitlökssås. Kände mig så nöjd med livet och åkte därefter hemåt med ett stort leende på läpparna och tillfredsställelse i själen. Tack och tack och tack. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress