Awali

Gbg.
För första gången på hela sommaren hade jag inget planerat direkt på avgångsdagen, så jag åkte hem, sov, chillade och hade det så härligt. På kvällen möttes ett gäng kollegor upp för drinkar på Station 16 och sedan fortsatte vi till Port Du Soleil och dansade hela natten. SÅ HIMLA TREVLIGT. Tack för den tjejer!
 
I övrigt har jag sen avgång njutit av tystnaden och ensamheten, jag har börjat läsa en ny bok och jag har städat lägenheten som jag i juli sammanlagt har varit i i två dagar. Jag har alltså sovit i mitt hem två nätter under en månads tid. Knasigt, men jag har ju också haft så himla mycket roliga saker för mig. Sen bor jag ju dessutom på mitt jobb två veckor per månad, haha. 
 
I eftermiddag ska jag träffa Sandra när hon har slutat jobba och senare ikväll kommer äntligen Emma och Olivia hit!! SÅ TAGGAD. Imorgon ska vi dessutom fira Olivia som fyller år. 
 
DET BLIR SÅ KUL. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress