Awali

Annorlunda utgång.
Jaha, Maria och jag som tänkt gå ut och dansa i lördagskväll. Jag tycker Park Lane är så kul och har alltid bara varit där på lördagar. Jag visste från början om att det var 25årsgräns, men eftersom jag efter första gången alltid har kommit in så antog jag väl att dom hade ändrat eller så? Vad vet jag, jag tänkte helt enkelt inte mer på det. 
MEN, i lördags efter att jag  och Maria köat i typ en halvtimme möttes vi av ett "ni är för unga" i dörren. Jaha, sa vi. Ville ändå inte gå utan någon slags förklaring, så jag gick fram till en annan vakt. Han var trevlig och menade helt enkelt att det var dom som vaktbolag som varit för snälla tidigare och släppt in ändå, det var liksom inte klubbens fel, men nu ville inte Park Lane det längre så nu var dom tvungna att neka. Vettigt, men också så tråkigt eftersom vi var inställda på en trevlig kväll. Han bad om ursäkt i alla fall. Var ju snällt, men när jag kom in där redan som 20åring förväntar man sig ju inte att bli nekad vid 22? Please liksom. 
Nåväl, dålig har jag ju blivit på att ta bilder, så allt jag kan bjuda på är en snap från när jag kom hem. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress