Awali

Besök.
Jaha, min lilla lillasyster som bara tycker det är jobbigt att lämna Norrköping tog alltså flyget från Arlanda för att hälsa på mig. Kul såklart! Hon kom på torsdagskvällen och konstaterade redan fredag förmiddag att hon saknade Sverige. Oh well... 
 
Historia är ju inget som direkt interesserar henne heller haha, så jag frågade vad hon ville göra och det slutade alltså med att vi shoppade. Helt enkelt. Tråkigt väder var det tyvärr, så det gjorde ju inte så jättemycket. Hon vågade sig dock på att testa döner med kommentaren "det smakar inte som i Sverige". 
Oh well 2.0
Annars höll vi oss till McDonalds och Ikea (ja, på riktigt). Men det gjorde inget, för jag behövde ändå åka till Ikea för att julpeppa!!! Alltså, älskar Sweden Shop. Bästa ever när man är utomlands! 
 
Tog inte så mycket bilder tyvärr, men här i alla fall några från vår mysdagar. Och ja, var aspepp på att gå upp halv sex en söndagsmorgon för att åka till flygplatsen och lämna av henne, hehehe, Parantes! Vet egentligen inte varför det ståt GIFFLAR på min väckarklocka. Tänker att det någongång var jätteviktigt att jag kom ihåg gifflar och sen dess har det blivit kvar. Slut på parantes!
 
Nu har jag suttit med min polska och pluggat en av våra ofantligt tråkiga kurser i några timmar, men nu tycker vi att vi är klara (fast vi inte alls är det), så vi ska gå på bio. Hejhej!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress