Awali

En helg mitt i veckan.
Onsdagar innebär öppning på jobbet för min del. Visst, att börja halv sju är väl inte jättekul kanske, men det är värt det med tanke på att man får gå hem halv två. Så 13.30 satt jag i bilen och åkte in till mammas jobb, mötte upp henne och hon skjutsade hem mig till pappa innan hon for tillbaka till Krokek. 
Så himla skönt att sluta tidigt dagen innan det är en liten helg. Då blir det nästan två dagar ledigt.
 
Såhär ser läget ut just nu:
 
Tar en paus i soffan och tittar på Vänner. Har haft kontakt med Henrik under dagen och skypade dessutom med honom på min rast idag. Så mysigt att få höra hans röst ♥
 
För att fira lilla helgen som kommer såhär mitt i veckan, ska Olof, Adrian och jag gå ut ikväll. 
De kommer hit ikväll och förar lite, sedan drar vi till Onsdagsklubben och jag intar som vanligt min roll som deras Wingman. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress