Awali

Dan före dopparedan.
Ja som ni kanske förstod av mitt tidigare inlägg har jag haft en del att stå i. Sen i onsdags har jag hunnit ha lite försenat födelsedagsfirande av mig, haft en myskväll med Rebecka, lunchat hos farmor, varit och tittat på min lillasysters ridlektion, handlat julklappar, haft tjejkväll med Emma och Olivia, handlat lite fler julklappar, hejdåfikat med Olof och Adrian, då Olof flyttar till Österrike i mellandagarna. Jag har även varit på julkonsert med fina vänner, haft julmys med min käraste som nu precis har åkt härifrån, jag har rensat mitt rum och senare idag kommer Cissi och Linnea äntligen hem och farmor kommer över på middag. 
 
Som sagt, mycket händer, men jag älskar det.
Och även fast jag nu har varit hemma i en vecka, kan jag nog fortfarande inte förstå att jag faktiskt är här. Ena stunden känns det som att jag varit hemma hela tiden, och andra känns det som att jag nyss kommit hit och inte kan förstå att jag är i mitt eget rum. Och att jag dessutom ska stanna kvar där. Knasigt.
Men skönt är det, att vara HEMMA ♥
 
 
God jul på er mina vänner.
Imorgon är det äntligen julafton!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress