Awali

Livet pt. 2
Och så var plötsligt tiden kommen. Jag är nu officiellt utvandrad och kan därmed beteckna mig som utlandssvensk. Det är allt konstiga termer dom slänger med inom byråkratin. Anyways, de allra sista dagarna i Sverige och såg ut lite såhär:
En gemensam middag med de här brudarna! Livets restaurant (Gå till TOSO om ni inte har varit där!!) med livets kvinnor fick helt enkelt avrunda livet i Göteborg. Wow, mäktigt ändå. Tur att vi redan nu vet när vi ses nästa gång -> Glasgow coming up!
Det blev fredag den tjugofjärde augusti, alltså dags att packa ihop hela livet och på lördagen åkte jag, cissi och Linnea ner till Köln. Allt gick bra och det var inte alls mycket trafik, vilket var väldigt skönt. Dock tog det väldigt mycket längre tid än panerat pga vägarbeten, så vi kom fram runt 00 natten till söndagen. Moritz och jag skjutsade Linnea och Cissi till hotellet och söndagen spenderades med att packa in mina saker i ett förråd och sen en liten tur i stan innan de åkte tillbaka. Jag behövde ju nämligen några som följde med mig för att sedan kunna köra tillbaka bilen till Sverige. Jag är SÅ tacksam för all hjälp jag har fått med flytten och SÅ tacksam för att äntligen vara här. Han och jag. Vi. Underbart <3 
Och i torsdags tog han sin efterlängtade examen, nu är han officiellt polis och ska börja jobba nästa vecka. Nu fattas bara en gemensam lägenhet och vi är all set! För att fira allt detta checkade vi in på Hyatt Cologne, med svit, massage och middag i Glashaus restaurant. Nu är jag här hörni!!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress