Awali

Monday luxury.
Spenderade största delen av måndagen på UB och pluggade, det gick sakta men säkert framåt och det är så himla befriande känsla att pluggstressen från förra terminen är Ö-V-E-R. Jag kan liksom sitta och mysplygga nu haha. Går dom två orden ens att använda i samma mening? 
Anyways, måndagkvällen vara i alla fall bästa starten på veckan. Min chef frågade i helgen om jag ville vara med på nya bilder dom skulle ta till Pinchosappen och de nya restauranterna som ska öppnas i Danmark och Norge. Well, alrighty then tänkte jag och tog Gustav under armen och gick det. Vi två och en kompis till min chef skulle helt enkelt äta middag tillsammans och ha det mysigt och trevligt och så skulle min chef och några från kontoret ta bilder på oss. Det var riktigt kul och så fett att få beställa vad vi ville och veta att vi fick det gratis hehe ;) Den nya veganburgaren är AWESOME btw, så testa den nästa gång ni är på Pinchos. 
Ska bli kul att se resultaten sen! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress