Awali

23.
Alltså, mina vänner är BÄST. Jag fyllde år igår och blev så ompysslad och uppmärksammad och det kändes så himla fint. Jag älskar ju att fylla år och att fira födelsedag och dom gjorde det till den bästa dagen!
 
Jag började dagen med frukostbuffe på Le Pain med Cissi och Linnea, hur trevligt som helst. Pratade i telefon med Hanna ett tag innan jag mötte upp Andreas för lunch och vi strusade runt i Haga för att tillslut hamna på En Deli. SÅ GOTT. Satt där lite för länge och fick skynda mig till lektionen där jag var semieingagerad kan man väl säga. 
Direkt efteråt gick jag till konstmuseet och mötte upp Gustav. Vi gick på den nya utställningen Girls, Girls, Girls och avslutade med ein fika. Man kan väl säga att jag åt hela dagen, för efter fikan åkte jag till jobbet och käkade med Martina, Therese och Johanna. SÅ himla fint, vi ses inte så ofta tillsammans nu för tiden. 
Dagen avslutades sedan med ett glas bubbel på Bellora med fina Maria. 
Ni hör ju själva, underbar dag. TACK, verkligen <3
Var tvungen att ta tacky mobilbilder på allt och det gör det hela ännu finare på något vis. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress