Awali

For Zambia.
 Det här är min fantastiska vän Linda Thorén, jag har nämnt henne så många gånger i min blogg, för hon är en underbar vän och viktig del av mitt liv. Hennes blogg finns även länkad i menyn här bredvid. Hon vill bygga en skola. Klart Linda ska få bygga en skola hörni!!! KÖP EN TEGELSTEN I JULKLAPP och låt dessa barn i en by i Zambia få en skola och låt barnen kunna utbilda sig! Utbildning är det viktigaste som finns och ska inte bara vara något för människor med pengar, eller människor som har haft turen att födas i ett land som har det bättre ställt än andra. Snälla ni, vi här i Sverige har redan allt vi behöver. Du har med största sannolikhet redan tillräckligt med tröjor, du behöber inte önska dig en till i julklapp. Och den där köksapparaten klarar du dig säkert också utan, du har ju klarat sig hitills verkar det som? Så snälla, ge istället till dom som behöver det mer än du eller din familj. Hjälp Linda att bygga en skola! All information om hur du betalar in pengar eller swishar finns under länken nedan men jag skriver det också här!
 
 Bidra genom att sätta in pengar på Bank-giro 313-7817 eller Swisha till 123 396 82 03. Märk betalningen med "for Zambia". 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress