Awali

Luxemburg.
Åh mitt älskade lilla land. 
I helgen var jag där och hälsade på vänner och familjen. Det var hur trevligt som helst! Fick hälsa på nyaste familjemedlemmen som entrade världen i somras strax efter mitt besök. Lille Oskar. 
Jag var där på middag två gånger, jag hängde hos Jenny, gick på stan, åt god mat på mina favvorestauranter och besökta mina älsklingsaffärer. 
Alltså Lux, där skulle jag verkligen vilja bo en dag, Kanske ett år, bo i en liten lägenhet och ha något trevligt litet jobb. Vore riktigt nice!
Ska bara ta med mig Henrik den här gången också. 
Min fina ♥
 
Hur som helst så var det en toppenhelg, och det var riktigt kul att vara tillbaka. 
(Ber återigen om ursäkt för de otroligt usla mobilbilderna. Alltså usch. Himla skittjuv!)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress