Awali

Trettionde.
Idag är det torsdag och jag har varit ledig. Gick upp relativt tidigt ändå för att bege mig ut på äventyr. 
Martina och jag hoppade på bussen och åkte till De Geer-hallen för att se musiktreornas årliga arbete SON, ihop med Norrköpings Symfoniorkester. Detta år döptes projektet till kolliSON och det var otroligt bra. Jag har sett SON-projekten flera år nu, men jag måste säga att det här var det bästa. Så imponerad! 
Efteråt for jag hemåt igen och gjorde inget särskilt. Måste ju njuta av att vara lite ledig. Har bland annat sett sista avsnitten av Desperate Housewives, men jag har också varit och postat paket. 
Olof fyller år imorgon, så Adrian och jag vill skicka en liten present till honom. Återstår att se vad det är, hehehe... 
 
Hoppas ni haft en fin dag också. Imorgon är det fredag hörni, woho!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress