Awali

Kära nån.
Åh men hej och hå, jag hinner knappt andas. 
Vad händer i mitt liv kanske ni undrar. Jo, sedan sist har jag skypat med min kära Linda, jag har fikat med Johanna och Mathilda, jag har tittat på melodifestivalen och umgåtts med min fina fina pojke. Jag har även provat ett nytt gym, varit på relaxavdelning, dansat och umgåtts lite med min pojke igen. OCH det största av allt. Jag har börjat jobba heltid. Jajamen, från i måndags fram till juli jobbar jag heltid på en förskola. Kära nån vad knasigt men bra det känns. 
 
Jag har även varit på utbildning på mitt andra jobb och lärt mig det nya kassasystemet. Jag har fikat med mina kära gamla vän Timmy, som jag tråkigt nog inte träffat på flera år. Sjukt trevligt! I måndags kväll var dessutom jag och Henrik ute och käkade på kvällen, för att fira min första jobbdag. Mysigt som få. Igår avslutades en lååång jobbdag med ett ännu längre infomöte. Kom hem när det var dags att sova, på riktigt. Pust. 
 
Jag har helt enkelt haft så mycket att stå i att jag inte ens hunnit städa mitt rum. Och än mindre tagit alla fina bilder som jag har i mitt huvud. Mr Camera, I miss you. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress