Awali

Parre.
Jag har ju glömt att visa er! Jag inledde ju maj månad med en trip till Paris! 

Mormor och morfar fick av oss i julklapp att vi skulle åka tillsammans till Paris, så det var exakt vad vi gjorde. Det var strålande väder och mina morföräldrar som är ganska oberesta fick en härlig upplevelse. Det är ganska fint att se människor som inte är vana att rese och hur dom upplever saker och ting. Vi såg allt som man måste se om man är i Paris, åt god mat och hade det trevligt i vårsolen. Som överraskning kom Moritz och hälsade på!!! Alltså det finaste någon har gjort för mig. Älsklingen <3 

Som tur var fanns det tid att hälsa på mina pärlor Julia och Linda också. Så fruktansvärt värt!  Ni är så viktiga för mig! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress