Awali

Nkpg.
En liten helg hemma i norrpan stod på schemat och det var riktigt fint. På fredagkvällen åkte Amanda och jag till älgsjön för ett kvällsdopp och det var så lugnt och skönt. På lördagen köpte Gustav och jag pizza till lunch och tog med till gullvagnen, även där fick det blir ett dopp. På kvällen överraskade jag Hanna med middag på durkslaget. Hon fyller år i veckan och ska ha fest nästa helg, men då kan jag inte komma så jag ville fira henne lite innan. Vi hade så himla trevligt, tack för en toppenkväll! Vi fortsatte efter middagen till knäppingen, trädgårn och till sist till arbis. Så härlig och supervarm kväll haha. Söndagen var lugn. Hängde hos farmor på landet, grillade med mormor och morfar på kvällen och senare åkte Emma, Olivia och jag till ågelsjön. Det fick avsluta norrköpingshelgen och nu är jag tillbaka i götet för att imorgon gå ombord på färjan för sista gången någonsin. Det känns fint. 
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null) (null)

(null)

Lil Durk

I read this piece of writing fully regarding the difference of hottest and earlier technologies,
it's remarkable article.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress