Awali

Valentine's.
Tänka sig att det kan finnas så starka åsikter om en specifik dag va?
Mina tankar gå väl något såhär... 
Jag tycker det är dumt att göra den här dagen till så himla kommersiell. Köp hit och köp dit, så onödigt. Om någon vill köpa blommor eller något annat fint så visst, absolut, men man ska väl inte göra det på grund av att det är alla hjärtans dag? Man ska väl alltid göra lite mysiga saker med/för varandra? Så om man använder den här dagen till något slags "bara för att jag borde" så blir det väl lite fel. Kan ju jag tycka då. 
 
Solen valde äntligen att besöka Göteborg dagen till ära och jag och Simone valde att göra dagen till något extra trevligt, så vi sågs på en drink och gick på bio. Pratade om allt mellen himmel och jord och hade det så himla trevligt. Jag fick dessutom den vackraste rosen jag har sett och choklad av henne. Vilken vän va? Jag blev så himla glad. 
Tur var det att vi gick på en lite tidigare bio, för när vi skulle gå ut strax efter åtta var det så GALET mycket människor i bioentrén. Alltså ärligt talat, det var som ett hav. Sjukt. 
 
Anyways, riktigt trevlig kväll. Kommer leva på den länge. Nu ska jag iväg till gymmet, hejhej!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress