Awali

Sverige.

Nu är jag tillbaka och det känns som att det enda jag tänker på är stressen över plugget. Det känns så svårt, mest för att alla i min nuvarande klass är på så olika nivåer språkmässigt och jag är verkligen längst ner eftersom jag börjar från scratch. Men, det går sakta framåt och förhoppningsvis kommer det vara tillräckligt för att klara tentor. Jag orkar inte med att börja med få omtentor mitt sista år. Det känns onödigt på något sätt. Även om jag också vet att det inte är hela världen att få en omtenta. Nåväl, det återstår att se. Det får bära eller brista helt enkelt. Annat roligt som händer är att jag förhoppningsvis har en ny lägenhet på gång, men mer om det senare... Nu ska jag fortsätta plugga lite till och senare ska jag toll gymmet med Johanna. Hej! 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress