Awali

The big apple.
Alltså. O M G. 
JAG ÄR FRÄLST. New York, vilken stad, vilken stämning, vilka människor. Allt var bara så himla megabra. 
Vad har vi gjort då? Allt man "ska" göra när man är där. Frihetsgudinnan, Ellis Island, Central Park, top of the rock, shopping, kolla på alla megacoola byggnader.... You name it liksom. Jag som ändå har varit runt i världen litegrann är väl egentligen van vid första intryck-situationer. Och här kände jag verkligen att det här var love at first sight. Förutom regna första dagen hade vi strålande väder. Strax under 30 grader och inte ett moln på himlen. Jag vet inte ens vad jag ska säga mer? Kändes helt underbart att vara där och jag kommer definitivt åka tillbaka. 
En liten parantes är också att jag blev "upptäckt" av en modefotograf på tunnelbanan som ville boka möte i hennes fotostudio, men vad ska man göra? Var ju bara där några dagar på semester. Cool grej, hursomhelst. Haha sjukt. 
 
Hörni vänner, ÅK TILL NYC. Här kommer en ogenomtänkt bildbomb. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress