Awali

Gbg, my darling.

Alltså, SÅ fint att vara tillbaka. Kanske inte är Göteborg i sig som gör det, men liksom livet här. Bodde första dagarna i min systers lägenhet pga min hyresgäst hade kontrakt till sista februari. Men allt rullade på direkt i alla fall. Lunch med pappa och Cissi dagen efter ankomst innan dom drog till Norrköping, blev bjuden på middag hos Johanssons tillsammans med Martina på kvällen. SÅ trevligt. Hedvig kom på spontan sleep over på fredagen och innan  det var vi kyrkan. Fantastisk kväll! Gud är så god! Helgen spenderades sedan med att plugga, men det var okej för min syster har fantastisk utsikt så då kan man till exempel titta på tjusiga soluppgångar på morgonkvisten. 

Måndagen åkte jag till skolan,  pluggade lite och träffade Sandra (<333). Tisdagen hade jag lektioner som känns så bra, så intressanta och så givande. Direkt efter skolan träffade jag Maria som så gulligt hade erbjudit sig att hjälpa mig med flytten. Så vi tog mitt pick och pack och åkte till min lägenhet ❤ 
Så nu känns det verkligen som att jag är helt och hållet på plats. Och det känns riktigt riktigt bra. Och om två små fjuttdagar kommer Moritz hit. Hit till mig i Sverige! Vilken grej! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress