Awali

Alltså, ursäkta.
.... Men varför är jag jättetråkigt här? Vet ej. Av någon anledning har jag blivit helt värdelös på att ta bilder. Saknar lite den tiden när jag fotade hela tiden, det var ju så trevligt att kunna se tillbaka på foton. 
Anyways, i måndags hade jag världens härligaste icke-pluggdag! 
Bästislinda kom till Sverige och närmare bestämt till Göteborg!!
Jag väntade på henne på Condeco på morgonen och när hon kom blev det kram- och gråtkalas. En catch-up utvecklades till att vi satt där hela dagen och vänner kom och gick allteftersom. SÅ TREVLIGT. Så himla värt att inte plugga ibland faktiskt. 
 
I tisdags var jag i skolan och på eftermiddagen åkte jag till flygplatsen för att flyga till Köln och stanna en vecka (!!). Det är liksom så himla fint att få ha en liten vardag ihop istället för att bara ses över en helg. Han har varit lite i skolan, då har jag pluggat, vi har mötts upp efter skolan, ätit lunch tillsammans, somnat bredvid varandra, igår var vi på hockey och ikväll ska vi på fest hos hans kompisar. Det är bara liksom så himla... Härligt? Han är så bra och får MIG att känna mig så bra! Det kommer bli tungt att åka härifrån. 
Men det dröjer ju ytterligare några dagar som tur är! 
 
Nu ska jag fortsätta plugga och om någon timme ska jag möta upp Lina för lite lunch :) 
 
Ha en fortsatt fin helg hörni! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress