Awali

Norrpan.
Under ledigheten tog jag tåget hem för några dagar i Norrköping. Inte så mycket planerat denna gång och det var skönt. Jag är ju där så sällan, så det kan ju vara trevligt att umgås lite med familjen och vänner. Vädret var (mestadels) i sitt esse, så dagarna bjöd bland annat på grillning hos både mormor och mofar samt hos farmor. Jag umgicks med Emma och Olivia och vi åt burgare i solen på uteserveringen och planerade för augusti när dom kommer hit (wiiie!). Gustav och jag åt glass på bryggan i Sandviken också och megaspontant hamnade jag på pannkaksfrukost hos Linda som även resulterade i utgång på kvällen tillsammans med Sofia. Jag har även suttit i trädgården och läst bok, samt lekt i lekparken med mitt lilla gull Julia som har hunnit bli 2 år. 
Här bjuder jag på lite ströbilder från dessa förtjusande dagar och med dom orden laddar jag upp mentalt, för idag är det pågångsdag.
 
Hejhej! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress