Awali

I don't know about you, but I'm feeling 22.
Alltså, jag vet inte ens var jag ska börja någonstans. 
Jag älskar födelsedagar. Så himla mycket. Vill alltid fira galet. Mina vänner vet ju om detta, men det lilla problemet detta år var ju att mina vänner inte var här. Var nog ärligt talat lite nervös att jag skulle bli besviken på dagen. MEN ICKE. 
 
Vaknade relativt tidigt av att en totalt rosa himmel lyste upp hela mitt rum. Så fint. Lyssnade på peppmusik ala Linda (bästa playlisten!) och kände mig tillfreds. Öppnade paket som mamma hade skickat med min syster när hon var här, innan jag sedan gich iväg för att möta upp en svensk vännina för en brunch på typ världens mysigaste ställe! Är som en liten sagovärd blandat med ett vardagsrum när man kommer in där och man kan beställa frukost från 09-23. Man bah glider in 22:30 och säger "einmal Frühstück bitte" 
Love it!
 
Anyways, fortsatte sedan till skolan för att använda the good wifi lite, drog en shoppingrunda på stan och unnade mig lite gott. Åkte hem, åt chips till lunch och drack vin, för det får man när man fyller år (och är vuxen och får bestämma själv!). Gjorde mig sedan klar för att åka iväg och käka middag med vänner. Tyvärr var många sjuka eller behövde jobba, men vi var ändå en tapper skara och jag hade så kul. Vi åt så god thaimat innan vi spontant drog vidare för att dricka tequila. Blä,men väldigt kul! Kände mig så fruktansvärt tillfreds när jag sedan unnade mig en taxi hem. Pratade i telefon med fin person innan jag somnade. Och var bara så nöjd, för jag är 22, jag bor i Berlin och jag mår äntligen så bra. 
 
TACK så hemskt mycket för alla fina grattishälsningar och ALLA FINA ORD. Alltså verkligen, jag är helt mållös. Jag är så så så otroligt tacksam att jag har er, mina vänner. Att ni alltid är där för mig, och ni gör mig aldrig någonsin besviken. Ni gör mig så glad, alltid!
Jag saknar er. Puss! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress