Awali

Photoshoot.
Ja men hörrni.. För att göra en lång historia väldigt mycket kortare säger jag såhär:
Jag modellar visst nu för tiden. 
Haha, alltså så konstig grej alltihop, MEN, så himla kul!! Ofta när jag har varit utomlands har jag fått diverse visitkort och dylikt från personer som är fotografer eller jobbar för agenturer, men jag har aldrig tagit det seriöst. Jag har bara viftat bort det och skrattat typ. Folk säger ju också titt som tätt att jag "borde satsa på att bli modell". Har alltid bara tänkt att folk säger det för att jag är lång. Och hur satsar man ens på att bli det? Haha, jag vet inte. Hursomhelst, nu kom den här möjligheten återigen och jag tänkte "men det här gången kanske jag ska testa?" och sen gick det i rasande fart framåt faktiskt. Och vet ni vad? Det här är så fruktansvärt roligt! 
Det svåraste är att välja ut de bästa bilderna efter varje shoot. Haha. Men låt mig visa lite från den allra första riktiga plåtningen jag gjorde med supertrevliga och duktiga Linnea Runhage. Ni hittar henne under "Linnea Fotar" på Facebook och som @missmetnal på Instagram. 
Vi körde på ett ganska hårt och kaxig tema, som vi satte i kontrast till den sköna och vackra naturen. Kul, verkligen! Det blåser ju dock lite ute vid havet, så håret var ju inte riktigt sammarbetsvilligt. Menmen, så kan det vara. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress