Awali

Lyxfrukost.
Herregud vad bortskämd jag känner mig? Den senaste tiden har det blivit så himla mycket vardagslyx. Men det är fint, så himla himla fint! För det är såna saker som gör att man klarar av resten av vardagen. 
På tacoshänget i måndags glömde Hedvig sitt glasögonfodral och linser hos Julia, och eftersom jag bor närmast henne tog jag med mig dom hem. Vi bestämde att jag skulle komma förbi henne på onsdag morgon innan hon skulle till skolan och lämna detta. Vaknade dock upp till spöregn och kände mig inte överdrivet sugen på att ge mig iväg på cykeln. Ringde henne och frågade hur viktigt det var att få dessa saker just då, och det visade sig att det var väldigt viktigt. Men tur var väl det! För jag gav mig då alltså iväg, och hamnade sedan på någon slags spontan lyxfrukost. Bara den lilla detaljen att det luktade pannkakor när jag kom upp i trappuppgången säger väl lite? 
Så, vi åt alltså frukost tillsammans i kanske två timmar, satt och pratade om livet. Bara startade dagen på allra bästa möjliga sätt helt enkelt. 
Tack min vän <3


 
rememberthiis.blogg.se

Oh vad gott :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress