Awali

En riktigt fin tisdagskväll.
Liksom, när grannen hör av sig och säger att han vill bjuda på middag. Hur bra grej?  Han tyckte att vi skulle äta middag tillsammans innan jag flyttar (som förhoppningsvis är snartsnartsnaaaart) och jag tyckte det var en fantastisk idé. 
Så vi bestämde tisdag, och det var visade sig passa alldeles utmärkt för idag var liksom en dag som bara var... Tråkig? Vilket gjorde mig lite low och på sämre humör. Var i skolan hela dagen, jag blev irriterad på klasskamrater, inget var strukturerat och allt var liksom bara rörigt. Det var helt enkelt one of those days. 
Så att sluta klockan 17 efter en lång dag, åka hem, kliva in genom Gustavs dörr och få höra "lägg dig och vila du, jag lagar maten så länge", var EXAKT vad som behövdes. 
God middag, trevliga samtal, att titta på Vänner-bloopers och skratta hejdlöst tillsammans följt av att han spelar gitarr för mig... Åh, vilken bra kväll. 
Tack kära vän, du gjorde min dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress