Awali

Feuerzangenbowle.

Ja, det där är ett ord. Först och främst, ber ödmjukast om ursäkt för frånvaro. Brist på både wi-fi och inspiration har väl varit orsaker till det. Hoppas även att jag inte skrämt er med min frånvaro, med tanke på det hemska som har hänt i berlin. Jag mår bra och var under hela händelseförloppet i säkerhet.

Känns ändå som att det var väldigt påtagligt det som hände, med tanke  på att det var på en plats där jag själv så ofta befinner mig. Tack till alla vänner som hörde av sig. Det betyder så mycket! 

Hur som helst, åter till Feuerzangenbowle. 
Det är alltså någon slags tysk julvariant av sangria, som mina vänner bjöd mig på. Smakade lite som en konstig glögg. Typ. Det var mycket socker och eld going on... 
 Mina vänner är hursomhelst väldigt fina! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress