Awali

Besök.
Jag har ju varit lite off här nu, men det är för att jag har haft besök av mina päron!
Det var jättetrevligt och dom kom en alldeles fantastisk helg då det var huuuur varmt och skönt som helst. Kändes ju verkligen inte som november om man säger så, hehe. 
Vi har turistat lite, jag har visat dom det bästa av Köln samt mitt jobb. Vi har ätit och druckit gott (Jag var ju givetvis tvungen att introducera dom för Kölsch, den lokala ölen. SÅ gott) och bara haft det allmänt trevligt helt enkelt. 
En riktigt bra helg. Fem av fem.
Och ja, en liten parantes. Eftersom min kamera blev stulen kan jag i fortsättningen bara erbjuda helt sjukt värdelösa mobilbilder. Alltså på riktigt, verkligen värdelösa. 
Men ja, så kan det vara. Hoppas tjuven har lycka av min älskade i alla fall. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress