Awali

Klämfredag.
Åh vad skönt tänker alla, långhelg. 
Nonono, inte i Malinflickans fall minsann. Klämdagar innebär att förskolorna slår ihop sig på en stor förskola och man tar hand om varandras ungar. Herregud alltså, trodde aldrig dagen skulle ta slut. Det gick så fruktansvärt långsamt. Det enda som i stort sett gjorde mig någorlunda positiv var att jag skypade med Henrik på rasten. Det, samt konstaterandet att det är tur att inte klämdagar infaller särskilt ofta. 
 
Hur som haver, när jag sedan åkte hem hade jag en timme på mig, sedan skulle Emma med familj komma över på grillkväll. Tråkigt att det regnade, men det går ju att ha minst lika trevligt inomhus. Att dessutom avsluta en kväll strax innan elva var precis vad tant Malin behövde. Det var ju ett tag sen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress