Awali

Framtid.
Idag slutade jag tidigt (så otroligt skönt!) och for direkt hemåt för att påbörja det jag skjutit upp i drygt hundra år. Min ansökan till Tysklandsutbildningen. Att faktiskt ta tag i det indikerar på något vis att det är på gång. Det är liksom på riktigt nu. Jag är rädd, skraj, vettskrämd och lite taggad, haha. Huvudet går på högvarv om man säger så. Kan det vara så att jag om några månader bor i Tyskland? Kära nån, det vågar jag knappt tänka på! 

Förutom det håller jag på med en överraskning åt en vän, samt taggar att Olof flyttar tillbaka till Sverige på söndag. Woop woop! Då blir det kalas. 
Skypade dessutom med Linda igår och konstaterade att det inte alls är långt kvar tills hon kommer hem. Tre veckor lite drygt. Fy tusan vad jag har saknat henne. Och fy tusan vad jag kommer behöva henne under våren. Min pärla! 


Linda

Åh älskade älskade Malin <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress