Awali

Hemskt mycket hej.
Ja det har ju varit lite halvt dött här sen jag kom hem från luxlandet. Dels för att jag varit lite nere och oinspirerad, men också för att det inte har hänt så mycket. Faktiskt.
 
Så what's up?
Jo, jag har jobbat lite extra som dagisvikare, inte så jättemycket, men nu verkar det som att jag eventuellt har ett länge vikariat på gång. KUL. Hoppas det blir något av det. Är ju skönt att ha ett schemalagt jobb, istället för att bli inringd tidigt på morgonen. Nåväl, vi får se hur detta fortskrider. 
 
Jag har dessutom gått och blivit Burlesquedansare. Så fruktansvärt kul, men jag har träningsvärk som mest troligt kommer hålla i sig tills jag fyller 70. Fint. 
 
Well, jag planerar att hänga här oftare i fortsättningen, så vi hörs. Bye. 
 
Alida

Roligt att dansa! Är det något jag skulle vilja vara bra på så är det just det! :) Vad är burlesque för slags dans? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress