Awali

Min födelsedag.
Vaknade upp på morgonen när Carolina ropade upp till mig att de skulle gå till jobbet. Så jag kom ner, lagom sömning, och var beredd på att ta Julia och göra henne klar. Istället stod hon och Ludde i hallen med paket och ropade "Happy birthday!" och kramade om mig. Egentligen skulle de inte gå till jobbet just då, de ville bara hinna gratta mig innan de skulle iväg. Fick en jättefin tröja som var från Julia, samt en betald middag för mig och Henrik på en exklusiv restaurang i city av Ludde och Carolina. Blev SÅ glad. 
 
När de väl gick till jobbet skjutsade jag Julia till dagis och sedan åt Henrik och jag frukost tillsammans och jag öppnade paket och brev jag fått på posten. 
 
Sedan åkte vi hem till Sofia tillsammans med Tilde och fikade. Var himla trevligt (och gott)!
Efter vårt besök fortsatte vi en sväng till stan och lunchade. 
 
På kvällen åt vi middag på en av mina favoritrestaurangen och efter det gick vi till Jenny och förfestade med hela gänget här nere. Var jättekul och vi avslutade kvällen på klubben Magnum. 
Tack för en himla trevlig dag och kväll allihopa. Min födelsedag blev toppen!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress