Awali

Bryssel.
Att bo i hjärtat av Europa har ju sina fördelar (jo, tro det eller ej). Man har nära till allting. Verkligen allting!
Så i helgen for vi till Bryssel för en liten stay-over så att säga. Tog inte mer än två timmar att åka dit med bil, så det var ju nemas problemas. Tyvärr fick mamma och pappa Luxemburg feber och var inte riktigt på topp. Så medan dom vilade på hotellet, tog jag en liten tur för mig själv. Fick äntligen se Europaparlamentet, så jag satt där och läste en bok bara för att jag kunde, samtidigt som solen värmde mig. Jag kände mig nöjd. 
 
Hittade också en otroligt trevlig och förtjusande liten park att sitta i, så dit planerar jag att gå tillbaka när jag åker och hälsar på Tuss som snart flyttar dit (förtydligande: hon flyttar inte till parken alltså, utan till Bryssel). Ja, jag har liksom bjudit in mig själv till henne även om hon inte ens bor där än. Men det kan ju vara kul, ehe. 
 
 (Vill bara tillslut säga att de sista bilderna är från vår tillbakaresa genom Belgien. Bilderna är inte ens i närheten av rättvisa, utsikten var något av det vackraste jag har sett!)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress