Awali

Berlin.
Åh min älskade Tyska5-grupp. Vad vore jag utan er i mitt liv?
Vi bestämde oss för att fara på en reunionresa till vårt älskade Berlin, så det är helt enkelt där jag befunnit mig i helgen. Tyvärr kunde inte tre av gruppens medlemmar följa med, men vi blev fem i alla fall, så det var ju kul. 
Vi satt på restauranger om kvällarna, förfestade på vårt rum, dansade natten lång, drack drinkar, sprang runt på Primark och åt billig skräpmat. Precis som det ska vara. En toppenhelg helt enkelt!
Eftersom Mr. Camera kan vara lite otymplig ibland bjuder jag er istället på ett gäng alldeles förtjusande mobilbilder. Ehe. 
 
Hej. 
 
 
 
 
 
Alida

Roligt ni ser ut att ha haft det och gud Malin vilken snygg klänning (?) du har på bild 7!

M

Ja verkligen!
Tack, gina tricot faktiskt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress